ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در مشهد افتتاح شد | برگزاری مناظرات مردمی و تریبون آزاد، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ جلیلی در میزگرد اقتصادی: شعار باید عصاره برنامه‌ای باشد سیاستمدار اسرائیلی: خبری از پیروزی نیست، فریبمان می‌دهند پزشکیان: واگذاری اختیار، مسئولیت و پاسخگویی الفبای مدیریت است | دولت سوم روحانی نیستم + فیلم هلاکت ۲ نظامی دیگر صهیونیست در جنوب غزه (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) باقری: ایران و افغانستان برای حفظ ثبات منطقه می‌کوشند گاف ترامپ هنگام تمسخر بایدن فرمانده اسرائیلی: دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم پزشکیان: جابجایی مسئولان باید بر اساس لیاقت و تخصص باشد + فیلم تداوم حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه همزمان با «عید قربان» + فیلم تاکید مخبر بر تسریع و تحقق افزایش ۱۰ میلیارد دلاری تبادلات تجاری ایران و پاکستان مناظره انتخاباتی فردا از چند شبکه پخش می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) امیر حیدری: انسداد مرزهای شرقی یکی از ماموریت‌های مهم نیروی زمینی ارتش است حمله هواپیماهای ترکیه به مناطقی در استان «دهوک» عراق + فیلم مقام صهیونیست: حتی توافق هم مانع از حملات موشکی حزب‌الله نخواهد شد زلنسکی: چین با وجود رابطه با روسیه دشمن ما نیست زاکانی: ما حجاب‌بان نداریم| دولت خدمت به حل مسائل دختران توجه ویژه خواهد کرد + فیلم ۵ هزار ایرانی در زندان‌های خارج از کشور محبوس هستند ۱۳ جنگنده و کشتی نظامی چین اطراف جزیره تایوان رویت شد ‏ابتلای صادق زیباکلام به بیماری در زندان تکذیب شد
سرخط خبرها

ماراتن انتخابات به پایان رسید | ترکیب نهایی نمایندگان مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی مشخص شد

  • کد خبر: ۲۲۷۲۳۹
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
ماراتن انتخابات به پایان رسید | ترکیب نهایی نمایندگان مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی مشخص شد
مردم دگربار حماسه آفریدند و ترکیب نهایی نمایندگان مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از انتخاب پنجمین نماینده مشهد و کلات در مجلس، ماراتن انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی به پایان رسید. دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی از ساعت ۸ صبح جمعه، ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حالی برگزار شد که از میان ۲ نماینده خراسان رضوی یک نفر دیگر به مجلس شورای اسلامی راه یافت.  

ناگفته نماند که مقام معظم رهبری و رجال سیاسی از همان دور اول بر مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای حقیقی کلمه، و امنیت انتخابات تاکید داشتند، که باز هم با وجود مشکلات و چالش‌هایی که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند به فرمان رهبر خود لبیک گفتند، پای صندوق‌های رای حاضر شدند و مشارکت ۴۱ درصدی را رقم زدند. همچنین پیش از آغاز دور دوم انتخابات مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند که اهمیت مرحله دوم انتخابات کمتر از مرحله اول نیست و مردم با حضور خود در این مرحله از انتخابات، مجلس را تکمیل کنند.

از طرفی تلاش و برنامه‌ریزی مسئولین و حضور مردم موجب شد که در هردو مرحله انتخابات تخلف و خللی در فرایند انتخابات ایجاد نشود، همچنین در حوزه انتخابیه مشهد و کلات انتخابات در نهایت امنیت و سلامت برگزار شد، ناگفته نماند که در دور اول انتخابات ۴ نماینده مردم مشهد و کلات مشخص شدند و دور دوم انتخابات برای انتخاب یک نماینده دیگر در این حوزه برگزار شد.

رسانه‌های معاند و دشمنان ایران هم که هیچگاه در بزنگاه‌های سیاسی کشورمان آرام قرار ندارند، در پی درهم شکستن اتحاد مردم ایران در بستر‌هایی که در اختیار داشتند، تلاش کردند که مردم را از حضور در انتخابات باز دارند، اما زهی خیال باطل!، چرا که مردم فهیم و غیور ایران با آگاهی بر اهمیت امر انتخابات و تعیین سرنوشت سیاسی کشور توسط آنان، بی توجه به تمامی مشکلات اقتصادی و معیشتی مشارکت حداکثری را رقم زدند.

لازم به ذکر است که انتخابات را مردم را رقم می‌زنند و به تکلیف شرعی خود عمل می‌کنند، اما در ادامه راه نمایندگان از یاد نبرند که برای چه امور مهمی در کشور، در خانه ملت حاضر می‌شوند و تصمیماتشان چه بی‌اندازه در زندگی و آینده مردم تاثیرگذار خواهد.  

به گزارش شهرآرانیوز، در دوره اول انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات، نصرالله پژمانفر با ۱۸۹ هزار و ۶۶۵ رای، میثم ظهوریان با ۱۴۰هزار و ۲۲۹ رای، علی اصغر نخعی‌راد با ۱۱۱ هزار و ۲۷۲ رای و احسان عظیمی راد با ۷۴ هزار و ۷۰۴ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافتند. در دور دوم انتخابات نیز حسنعلی اخلاقی‌امیری با کسب آرا ۱۱۱ هزار و ۵۹۷ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->